TRENING EMS

BĄDŹ FIT W 20 MINUT
EMS (Electrical Muscle Stimulation) to niezwykle skuteczna i rewolucyjna technologia polegająca na elektrostymulacji mięśni, która z wielkim powodzeniem stosowana jest w sporcie i branży fitness. Nowoczesna metoda treningu EMS jest wyjątkowo efektywna, gdyż stymulujemy jednocześnie aż 8 grup mięśniowych, co prowadzi do poprawy wyglądu sylwetki oraz wzrostu wydolności organizmu. Badania Uniwersytetu w Bayreuth oraz Uniwersytetu Sportowego w Niemczech dowodzą, że trening EMS jest nawet o 40% bardziej skuteczny niż tradycyjna aktywność fizyczna pozwalając jednocześnie na dużą oszczędność czasu, ponieważ trwa zaledwie 20 minut. Jest to doskonała alternatywa dla osób, które dążą do maksymalnych efektów przy minimalnym czasie. Elektrostymulacja to trening, z którego korzystają najlepsi sportowcy, tacy jak Usain Bolt czy bracia Kliczko. Doceniły go również kluby piłkarskie: Real Madryt oraz Bayern Monachium.

Korzyści treningu EMS

DLA KAŻDEGO

nadaje się zarówno dla sportowców i amatorów

SYLWETKA

pomaga zredukować tłuszcz i pozbyć się cellulitu

ZDROWIE

pozwala pożegnać bóle kręgosłupa, wrócić do formy po kontuzji, a także zredukować stres

KONDYCJA FIZYCZNA

EMS zwiększa siłę o 30% i wytrzymałość aż o 108% w 6 tygodni

MIĘŚNIE

trening pomaga zbudować masę mięśniową, wzmocnić mięśnie głębokie, poprawić propriocepcję, a wszystko to bez obciążania stawów

CZAS

wystarczy 20 minut jeden lub maksymalnie dwa razy w tygodniu dla fenomenalnych efektów

SPORT

sprawdza się jako uzupełnienie treningów dla zawodowych sportowców

BEZPIECZEŃSTWO

EMS jest certyfikowanym systemem ćwiczeń

KOMFORT

trening przeprowadzony jest w kameralnej atmosferze z udziałem certyfikowanego trenera personalnego

JAK WYGLĄDA

PIERWSZY TRENING?
Po krótkim wywiadzie, zapoznaniu się z broszurą dotyczącą bezpieczeństwa, dobraniu odpowiedniego programu treningowego, otrzymujesz od trenera profesjonalną bieliznę (którą możesz wypożyczyć lub zakupić w naszym studio), kamizelkę wyposażoną w elektrody, pas biodrowy oraz opaski na ramiona i uda, po czym rozpoczynasz trening próbny. Z pomocą trenera przyjmujesz pozycję, która wymusza napięcie niemalże całego ciała, a następnie przechodzisz do bardziej złożonych ćwiczeń. Gwarantujemy, że po takiej sesji Twoje mięśnie dostaną naprawdę dużego kopa, a o rezultatach przekonasz się sam.

Facebook